مشتری عزیز

پس نگران نباشید،
شما تا ۷ روز، فرصت دارید برای بازگرداندن کالای خریداری‌ شده اقدام کنید.

اما قبل از تصمیم‌گیری، روند بازگرداندن کالا را بخوانید.

چنانچه با هر مشکلی در سفارش کالای خود مواجه شده‌اید، ظرف مدت ۲۴ ساعت، با ما تماس بگیرید و مشکل مربوطه را به کارشناسان اطلاع بدهید.
اگر محصول درخواستی شما با کالای ارسالی مغایرت دارد، قبل از باز کردن پکیج محصول، با ما تماس بگیرید.
همراه کالای برگشتی، حتما فاکتور را ضمیمه کنید. چنانچه بسته بدون فاکتور ارسال شده، روی برگه‌ای مشخصات و شماره محصول را نوشته، همراه بسته ارسال کنید.
به هیچ وجه محصول را از حالت پلمپ خارج نکنید. دقت داشته باشید که عطر یک کالای بهداشتی به شمار می‌رود و اگر قصد بازگرداندن کالا را دارید، حتی سلفون آن را هم باز نکنید.
با توجه به اینکه تسترها اغلب سلفون ندارند و یا سلفون آن‌ها باز است، امکان مرجوعی در مورد آن‌ها وجود ندارد. البته در صورتی که تستری برای شما ارسال شده است که سلفون داشته، امکان بازگرداندن آن طی مدت زمان ۷ روز وجود دارد.
مشکلاتی نظیر خرابی والف و یا اسپری نشدن مربوط به کمپانی سازنده است و عطرفروش در قبال چنین مشکلاتی معذور است.
چنانچه قصد ارجاع کالا را دارید، نسبت به جعبه و کارتن محصول هم مراقبت لازم را به عمل بیاورید، چراکه با مخدوش شدن آن‌ها، امکان مرجوع کردن‌شان را نخواهید داشت. همچنین از نوشتن هرگونه توضیح یا نوشته روی جعبه‌ها و کارتن‌ها، خودداری کنید.
زمان ارسال کالای مرجوعی، کالا را به همراه ضربه‌گیر بسته‌بندی کنید تا در برابر مخدوش شدن، ایمن باشد.
در صورت افزایش ناگهانی ارز و یا عدم تأمین کالا، امکان لغو سفارش وجود خواهد داشت.


موارد مهم در رابطه با محصول خریداری شده:

  1. گاهی ممکن است محصول ارسالی در برخی جزئیات نظیر طراحی روی بسته، با آنچه در سایت مشاهده کرده‌اید، تفاوت‌هایی اندک داشته باشد. در این موارد جای نگرانی وجود ندارد چرا که دلیل اصلی، به‌روزرسانی محصول از طرف شرکت سازنده بوده است. به عنوان مثال ممکن است در بعضی موارد شیشه و بسته‌بندی هم تغییر کرده باشد. از آن جهت که تمام ادکلن‌ها از نمایندگی رسمی و معتبر برند خارج از کشور تهیه می‌شود، حتما به این نکته توجه فرمایید که کالای مربوطه بر اساس نام به فروش می‌رسد و تغییرات مربوطه توسط برند مورد نظر انجام شده است. به همین دلیل فروشگاه مسئولیتی در قبال این تغییرات نخواهد داشت.
  2. چنانچه با تغییراتی در عناوین ترکیبات اعلام‌شده در سایت با کالای دریافت‌شده مواجه شدید، جای نگرانی نیست. این اطلاعات عموما از منابع مختلف تهیه شده‌اند و گاهی به دلایل مختلف از جمله به‌ روزرسانی کالاها از سوی برند مربوطه، تغییر کرده‌اند. گاهی هم امکان اشتباهات احتمالی از سوی سایت را در نظر داشته باشید. البته هدف ما در نهایت اصلاح اشتباهات خواهد بود اما چنانچه ترکیبات محصول برای شما اهمیت دارند، پیش از خرید نسبت به کالای مورد نظر اطمینان حاصل کنید.
  3. آنچه درباره روایح مختلف، طبع شما، ویژگی‌ها و تشابهات عطر، ذکر شده، ‌با توجه به سلائق گسترده ممکن است با ذائقه شما تفاوت‌هایی داشته باشد. به همین دلیل توضیحات را مطالعه کنید اما این نکته را مد نظر داشته باشید که ممکن است آنچه عنوان شده با سلیقه و دریافت شما از رایحه مورد نظر، تفاوت داشته باشد.
  4. یکی از موارد مهم، تغییر کیفیت محصولات با توجه به سال تولید آن‌هاست. در واقع ممکن است کیفیت کالایی که پیشتر تهیه کرده‌اید، با محصولی که به‌ تازگی از همان برند خریداری کرده‌اید، متفاوت باشد. این تفاوت‌ها به شرکت سازنده برمی‌گردد و تعهد عطرفروش صرفا ارسال مناسب محصول برای شما خواهد بود.
  5. محصولاتی که در فروشگاه با عنوان «موجود» ذکر شده‌اند، اغلب موجود هستند اما گاهی هم ممکن است موجودی آن‌ها به پایان رسیده باشد و هنوز در سایت درج نشده باشد. به همین دلیل احتمال این نکته را مد نظر داشته باشید.
  6. نحوه ارجاع کالا از طریق تماس با عطرفروش امکان‌پذیر خواهد بود. چنانچه محل سکونت شما تهران است، راه ارسال محصول می‌تواند از طریق پیک انجام پذیرد. در واقع بُعدِ مسافت محل سکوت خود را تا فروشگاه در نظر داشته باشید و نسبت به ظرف مدت زمانی مرجوع شدن کالا، اطلاعات لازم را از کارشناسان جویا شوید.
  7. چنانچه ساکن شهرهای دیگر، غیر از تهران هستید، از طریق پست پیشتاز عمل کنید. عطرفروش تعهدی در قبال ارسال توسط پست‌هایی به غیر از پست پیشتاز را نخواهد داشت. هزینه پست با ارائه قبض شرکت پست، پس از تایید کارشناسان به حساب شما واریز خواهد شد.
  8. هزینه بازگشت کالا، پس از بررسی و تأیید کارشناس، به عهده عطرفروش خواهد بود.
  9. بازگشت وجه تنها به نام شخص خریدار انجام خواهد شد.